T I L L B A K A

Heeeej bloggläsare nu är jag här jag har inte bloggat typ på en månad och det känns ju inte så bra heehe :S
men jag har haft typ as mycket med prov och så men jag vill verkligen försöka blogga! ;)

idag ska jag berätta min dag: jag började kl 9.20 as Gött så gick jag till skolan. när jag kom hade vi bild (kul)
sen musikprov men det var inte så svårt! ;)

efter det hade jag bamba :) det var momsigt
engelska efter det 
 
och till sist idrott :)
såhär såg min dag ut :)

men nu hoppas jag att vi hörs på bloggen men det gör vi!! :)
by by :*






Fina bilder som Klara har tagit :)


Kommentarer
Postat av: MADELENE SAKNAR WILMA

ZÖTNOS , saknar dig ,

2011-04-11 @ 15:49:40
URL: http://madelenemarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0