varit i stan! ;)

tjooo!
idag har jag varit i skolan så klart. Sen efter skolan så åkte jag till stan och shoppa lite och bilderna kommer snart.
Och idag hade vi ett oförberätt prov. :( :( jag vet inte hur det gick men man får ju hoppas på bra!! ;)
Men nu kommer bilderna på det jag köpte idag! :D


tröja från monki
pris=125 kr på rean
men denna tröjan köpte jag inte idag utan igår! :*


blus från tessie
pris=199 kr


tröja från SVEA
pris=795 kr


baksidan på tröjan;)


kofta från gina tricot
pris=49 kr på rean! ;)


baksidan på koftan! :)


concealer från H&M
pris=49,50


dipliner oxå från H&M
pris=59,50


fått UGGS men det fick jag inte idag men typ i veckan;)


baksidan :D
men nu har jag inte köpt mer men jag tror det kommer en till bild imon eller sen men jag
säger inte vad det är! ;) pöss & kram :* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0