skridskor&ridning :D

Hej Hej! :D.
Idag har jag varit med Emma på Heden och åkt skridskor. Sen gick vi hem till henne, så var jag där ett tag men sen behövde jag gå hem för att jag skulle rida, och det va JÄTTE kul!! :D
idag har det inte blivit så mycket uppdatering:( Men imon ska jag vara med min kompis Hanna så det kanske blir lite inälgg hos henne. Men aja nu ska jag inte tjata mer hahahha :D men vi hörs imon puss <3
                                                                          hejdå! <3 :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej kul att du har en blogg ska gå in på den varje dag ska försöka iallafall hihi Hejdå!!<3

2011-01-03 @ 20:54:28
Postat av: wilma andersson

tack loveu! <3

2011-01-03 @ 20:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0