bilder på mig och Madde! :)

Tjenare! :D. Idag har jag varit med Madde. ♥ vi har tagit hur många bilder som helst!!! Och så har vi lagat mat och bakat kladkaka :D. Men nu kommer lite bilder av dom vi tog, men jag tror det kommer mer nån annan dag! :D.








madde är så stolt fotograf. :D♥

 
min outfit ;
tröja : HM
håliga byxor : bikbok

madde valde denna bild. :D




det här är bilderna när vi bakade! :D





BAJS! goda smeten<33


söta madde bakar! :D                      Jag Är en MUPP / maddepadde




madde är sååå cool!! :D <33


resoltatet av kakan! :D


den va as god!! :D





fina/fula bilder ? vad tycker ni :D ♥
kommentera s å är det bättre en vad du är nu ;)



Kommentarer
Postat av: klara

fina, hålet börjar bli stort på byxorna :O :) som jag sa ;) <3 Men dom är skitsnygga!

2011-01-06 @ 21:17:50
URL: http://klaracecilia.blogg.se/
Postat av: Madde Bäst marin

FINA ;) hahah :D glömmer alldrig den dagen looveiu<3

2011-01-07 @ 12:09:00
Postat av: wilma andersson

hahaa aa det börjar dom bli <3 , man tackar! :D

2011-01-07 @ 13:47:43
Postat av: wilma andersson

nää inte jag heller vi har alltid rligt tillsammans!! <3 i love you too!!! <3

2011-01-07 @ 13:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0